Sunday 6 November 2016

Suko Bajanji Tando Gampang lo Baduto........

WANDY

Suko Bajanji Tando Gampang lo Baduto........

           
            ANGGOTA DPRD Kabupaten Solok priode 2014-2019, sejak awal memang sudah berjanji akan membawa lembaga DPRD Kabupaten Solok sebagai lembaga terhormat. Janji anggota DPRD tersebut, sudah dikucurkan oleh unsur Ketua DPRD, dihadaan puluhan wartawan, ketika menggelar jumpa pers, beberapa waktu lalu. Diawal-awal masa tugas, memang terlihat disiplin anggota DPRD Kabupaten Solok terbukti tidak ingkar janji, namun seiring waktu berjalan, nampaknya janji anggota dewan yang terhormat itu, mulai tampak melenceng. Hal itu ditandai dengan seringnya anggota dewan terlambat untuk menghadiri sidang dan rapat-rapat penting, termasuk menghadiri sidang paripurna yang sudah sering molor dan absen. Kalaupun hadir, itupun disaat sidang sudah mau kelar. Bahkan dalam beberapa kali sidang paripurna terakhir, pimpinan sidang terpaksa menunda sidang, karena kehadiran anggota dewan yang masih dibawah kuorum.
            “Dari awal ambo alah ndak yakin, kalau anggota dewan yang baru kiniko akan lebih baiek dari anggota dewan nan sabalunnyo. Buktinyo, mereka hanya rajin datang waktu baru-baru dilantik sajo, tapi kini alah mulai manampakkan jati dirinyo nan asli,” cetus Mak Kutar, seorang wartawan tiga zaman yang meliput di DPRD Kabupaten Solok, ketika duduk di lobi ruang sidang kantor DPRD, disaat akan digelar sidang paripurna dengan agenda penyampaian jawaban pemerintah tentang pandangan umum anggota Fraksi yang ada di DPRD Kabupaten Solok. “Tapi alah bak kecek urang, Mak! Bilo urang suko bajanji, maka urang tu akan suko pulo baduto. Nan dibutuhkan di zaman kiniko, bukan hanyo janji, tapi  bukti nyato sajo! Kalau ndak, kaperceyaan masyarakat kapado anggota dewan tu akan tambah tipih,” jawab Yuang Kili, yang juga sesama rekan wartawan. “Tapi kalau ambo indak ka heran bagai do! Sebab di Minangko, adao pepatah nan mangatoan bahwa titian lah biaso lapuek, janji alah biaso mungkie,” tutur Undar, seorang wartawan yang bertugas di media Online. “Kalau itu ndak bisa jadi alasan do, Ndar! Kini titian tu ndak kalapuek bagai do, sabab alah tabuek dari basi, kalau dulu iyo dari batuang. Artinyo, kalau titian alah tabuek dari basi mako nan kanyo pakai dek apak-apak tu bisa ilmu basi pakak se mah,” jawab Mak Kutar. “Itu kan hanyo pribahaso sajo mah Kutar. Mungkin maksud uda Undar tadi, anggota dewan tu parangainyo babeda-beda, sebab datangnyo dari golongan nan babeda pulo. Bahkan ambo alah faham bana sikap beberapa orang anggota dewan, banyak nan indak icak-icak tau, alah basipakak dan basibanak. Apo lai giliran untuak mabayia utang, apak-apak tu akan berusaha untuk menghindar atau manyuruek. Kalau pas batamu, pasti akan dijanjikan lagi, besok atau Minggu depan, bahkan dek acok bajanji, sampai lupo pulo awak utang tu alah dibayianyo atau alun. Padahal masalah utang tangguang jaweknyo dunia akherat,” sela Datuak Rajo Mudo, salah seorang wartawan yang mengaku sudah senior, yang dari tadi sibuk membaca Harian Koran Padang, tentang dampak kenaikan BBM oleh pemerintahan Jokowi-JK ke masyarakat badarai. “Apo nan mak Datueak sampaian tadi bana seluruhnyo tu mah. Ambo lai unyo pengalaman lo jo anggota dewan nan acok tebar janji, suko pulo malangga janji. Artinyo sakali bajanji, tapi sapuluah kali mandutoinyo alias tidak ditepati,” terang Mak Kutar menambahkan.

            “Ndak bulieh awak suuzon bagai do, ka pak-apak dewan tu! Mungkin mereka lupo, sabek kalau utang janji jo pitih, apak-apak tu suko lupo. Tapi kalau hutang janji ka mambuek jalan tembus dari jalan raya sampai ka halaman rumah masyarakat, itu jan sampai lupo pulo. Bisa-bisa kalau mancaleg pado pamilu pileg nan akan datang indak dipilieh urang lai,” sela Ujang Jarbat, yang dari tadi sibuk main facebook, di HP Blackberry  nan baru inyo bali***

No comments:
Write komentar

Label

Apakah Anda Puas Setelah Membaca Berita Di Kabar Ranah Minang